Szállítás

Az összes termékünk szállítási költségét mi átvállaljuk és ingyenesen kiszállítjuk neked egész Magyarország területén.

A rendelés beérkezését követően 1-5 munkanapon belül már kézbe is foghatod csomagodat. Átlagosan 2 munkanapot vesz igénybe, de ez függ a beérkező rendelési mennyiség és a szezonális akcióktól is.

Expressz szállítás során a rendelés beérkezését követően garantáltan 1-2 munkanapon belül már a kezedben foghatod a csomagodat. A szolgáltatás pluszköltsége 4.990Ft, amelyet fizetésnél tudsz kiválasztani.

A szállítás időpontjáról a futárszolgálat (GLS Hungary) fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.

Sajnos jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk. A jövőben mindenképp tervezünk szélesebb körbe szállítani.

Természetesen tudsz utánvétellel is fizetni, ilyenkor az átvétel napján kell megfizetned a rendelésed végösszegét. A GLS futár készpénzt fogad csak el.

A gyors és biztonságos szállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi.

Minden termékünket Budapestről szállíttatjuk a GLS futárszolgálattal.

Kérlek küldd el nekünk a rendeléskor leadott nevet, kapott rendelési azonosítót, majd az új szállítási címet és javítani fogjuk azt.
Ha már kaptál üzenetet a futárszolgálattól, akkor vedd fel velük a kapcsolatot: GLS Hungary - 06 1 / 802-0265

Garancia és sérülés

Abban az esetben, ha a megrendelésed hibásan vagy hiányosan érkezik, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot live chaten vagy emailben: support@skydesign.hu és készséggel állunk rendelkezésedre. Számodra alkalmas napon küldünk egy futárt, aki visszahozza nekünk a rendelésedet. Majd átvizsgáljuk és ha minden alkatrész, kiegészítő használatlan állapotban van, akkor elindítjuk az új termék kiküldését. Ezeknek a költségét cégünk 100%-ban átvállalja.

Mi csakis elégedett és boldog vásárlókat szeretnénk, ezért kockázatmentesen rendelhetsz tőlünk! Miután a megrendelő a csomagot átvette, cégünk 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a vásárló tetszését vagy ha nincsen megelégedve vele. Kérjük, hogy jelezd az support@skydesign.hu címre a pontos hibát, két fényképpel és munkatársaink utánanéznek a rendszerünkben. Amennyiben 30 napon belül jelezted, hogy nem vagy elégedett a tokkal ügyfélszolgálatunk a számodra megfelelő napon küld egy futárt a csomagért. Kérjük, hogy zárt csomagolásban készítsd elő a terméket és annak minden tartozékát, mert így tudod átadni a futárnak. Fontos, hogy csak használatlan terméket tudunk visszavenni ezért kérünk, hogy azonnal jelezd nekünk, ha nem vagy elégedett a rendeléssel. Ügyfélszolgálati munkatársunk több képet is kérni fog a termékről, hogy megbizonyosodjon róla az újszerű állapotáról. Az általad visszaküldött csomag beérkezését követően átvizsgáljuk és amennyiben jogosnak találjuk a kérést, egy helyesbítő számlát állítunk ki, mellyel további teendőd nincsen. Ezt követően intézkedünk a pénz visszautalásával kapcsolatban. Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, hogy részünkre küldd el azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd. Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (SimplePay), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 7 napon belül intézik a kollégák.

A termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, melynek értelmében bármikor kicseréljük 1 éven belül, ha olyan problémák érvényesek, amelyek nem az ügyfél hibájából keletkeztek, hanem a termékéből. A rendelés átvételétől számítva 30 napot biztosítunk az elállásra és a termék árának visszatérítésére, 30 napon túl azonban nincs lehetőség. Ezzel kapcsolatos üzeneteket az support@skydesign.hu címre várjuk fényképpel igazolva a hibát.

További kérdésed van?

Fordulj hozzánk bizalommak.

Ezt a webhelyet a reCAPTCHA rendszer védi, és a Google adatvédelmi szabályzata, valamint szolgáltatási feltételei vonatkoznak rá.