Gyakran Ismételt Kérdések

SZÁLLÍTÁS

Ingyenes a szállítás?

Az összes termékünk szállítási költségét mi átvállaljuk és ingyenesen kiszállítjuk neked egész Magyarország területén.

Mennyi idő a szállítás?

A rendelés beérkezését követően 1-4 munkanapon belül már kézbe is foghatod csomagodat. Átlagosan 2 munkanapot vesz igénybe, de ez függ a beérkező rendelési mennyiség és a szezonális akcióktól is.

Hogy működik az expressz szállítás?

Expressz szállítás során a rendelés beérkezését követően garantáltan 1-2 munkanapon belül már a kezedben foghatod a csomagodat. A szolgáltatás pluszköltsége 2.000 Ft, amelyet fizetésnél tudsz kiválasztani.

Hogyan értesülők a szállítás pontos időpontjáról?

A szállítás időpontjáról a futárszolgálat (GLS Hungary) fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.

Milyen országba szállítunk?

Sajnos jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk. A jövőben mindenképp tervezünk szélesebb körbe szállítani.

Van utánvételes fizetés?

Természetesen tudsz utánvétellel is fizetni, ilyenkor az átvétel napján kell megfizetned a rendelésed végösszegét. A GLS futár készpénzt fogad csak el.

Ki szállítja a csomagokat?

A gyors és biztonságos szállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi.

Honnan érkeznek a termékek?

Minden termékünket Budapestről szállíttatjuk a GLS futárszolgálattal.

Tudom módosítani a szállítási címet?

Kérlek küldd el nekünk a rendeléskor leadott nevet, kapott rendelési azonosítót, majd az új szállítási címet és javítani fogjuk azt.
Ha már kaptál üzenetet a futárszolgálattól, akkor vedd fel velük a kapcsolatot: GLS Hungary - 06 1 / 802-0265

RENDELÉS

Hogyan fizethetek?

A fizetés történhet utánvéttel vagy bankkártyával SimplePay vagy Stripe rendszeren keresztül. Utánvétes opciónál a megrendelést a csomag átvételekor egyenlítheted ki a futárnál.

Mi a rendelési azonosítóm?

A megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ebben található meg a 10 jegyű, betűkből és/vagy számokból álló rendelésszám. Ez segít beazonosítani a rendelésedet, továbbá erre hivatkozva tudod módosítani vagy törölni azt.

Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

Minden megrendelésről küldünk visszaigazoló e-mailt. ha nem találsz ilyen üzenetet, először ellenőrizd a spam, illetve a promóciók mappát is. Előfordulhat az is, hogy hibás e-mail-címet adtál meg, vagy a tárhely telítettsége miatt nem érkezik meg az üzenet. Ilyen esetben küldd el a rendeléskor megadott nevet ügyfélszolgálatunknak az info@skydesign.hu címre, hogy vissza tudjuk keresni a megrendelést.

Hogyan tudom törölni a rendelést?

Írj egy levelet ügyfélszolgálatunknak az info@skydesign.hu címre, mely tartalmazza a megrendelési nevet, a rendelési azonosítót és egy rövid indoklást.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát a rendelés kézhezvételét követő 8 munkanapon belül küldjük el elektronikus formában a rendelésnél megadott e-mail-címre.

GARANCIA ÉS SÉRÜLÉS

Mi a teendő, ha hibás vagy hiányos csomagot kapok?

Abban az esetben, ha a megrendelésed hibásan vagy hiányosan érkezik, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot live chaten vagy emailben: info@skydesign.hu és készséggel állunk rendelkezésedre. Számodra alkalmas napon küldünk egy futárt, aki visszahozza nekünk a rendelésedet. Majd átvizsgáljuk és ha minden alkatrész, kiegészítő használatlan állapotban van, akkor elindítjuk az új termék kiküldését. Ezeknek a költségét cégünk 100%-ban átvállalja.

Hogyan küldhetem vissza a terméket? Hogyan működik a pénzvisszafizetési garancia?

Mi csakis elégedett és boldog vásárlókat szeretnénk, ezért kockázatmentesen rendelhetsz tőlünk! Miután a megrendelő a csomagot átvette, cégünk 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a vásárló tetszését vagy ha nincsen megelégedve vele. Kérjük, hogy jelezd az info@skydesign.hu címre a pontos hibát, két fényképpel és munkatársaink utánanéznek a rendszerünkben. Amennyiben 30 napon belül jelezted, hogy nem vagy elégedett a termékkel ügyfélszolgálatunk a számodra megfelelő napon küld egy futárt a csomagért. Kérjük, hogy zárt csomagolásban készítsd elő a terméket és annak minden tartozékát, mert így tudod átadni a futárnak. Fontos, hogy csak használatlan terméket tudunk visszavenni ezért kérünk, hogy azonnal jelezd nekünk, ha nem vagy elégedett a rendeléssel. Ügyfélszolgálati munkatársunk több képet is kérni fog a termékről, hogy megbizonyosodjon róla az újszerű állapotáról. Az általad visszaküldött csomag beérkezését követően átvizsgáljuk és amennyiben jogosnak találjuk a kérést, egy helyesbítő számlát állítunk ki, mellyel további teendőd nincsen. Ezt követően intézkedünk a pénz visszautalásával kapcsolatban. Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, hogy részünkre küldd el azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd. Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (SimplePay, Stripe), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 7 napon belül intézik a kollégák.

Milyen garancia érvényes?

A termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, melynek értelmében bármikor kicseréljük 1 éven belül, ha olyan problémák érvényesek, amelyek nem az ügyfél hibájából keletkeztek, hanem a termékéből. A rendelés átvételétől számítva 30 napot biztosítunk az elállásra és a termék árának visszatérítésére, 30 napon túl azonban nincs lehetőség. Ezzel kapcsolatos üzeneteket az support@skydesign.hu címre várjuk fényképpel igazolva a hibát.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Semmi gond.

Küldj nekünk egy emailt és igyekszünk minél hamarabb segíteni neked. Ne felejtsd el a rendelési számodat is mellékelni (ha van).

Az alábbi email címen érsz el minket: info@skydesign.hu