Gyakran Ismételt Kérdések
SZÁLLÍTÁS
Ingyenes a szállítás?
Az összes termékünk szállítási költségét mi átvállaljuk és ingyenesen kiszállítjuk neked egész Magyarország területén.
Mennyi idő a szállítás?
A rendelés beérkezését követően 1-4 munkanapon belül már kézbe is foghatod csomagodat. Átlagosan 2 munkanapot vesz igénybe, de ez függ a beérkező rendelési mennyiség és a szezonális akcióktól is.
Hogy működik az expressz szállítás?
Expressz szállítás során a rendelés beérkezését követően garantáltan 1-2 munkanapon belül már a kezedben foghatod a csomagodat. A szolgáltatás pluszköltsége 2.000 Ft, amelyet fizetésnél tudsz kiválasztani.
Hogyan értesülők a szállítás pontos időpontjáról?
A szállítás időpontjáról a futárszolgálat (GLS Hungary) fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.
Milyen országba szállítunk?
Sajnos jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk. A jövőben mindenképp tervezünk szélesebb körbe szállítani.
Van utánvételes fizetés?
Természetesen tudsz utánvétellel is fizetni, ilyenkor az átvétel napján kell megfizetned a rendelésed végösszegét. A GLS futár készpénzt fogad csak el.
Ki szállítja a csomagokat?
A gyors és biztonságos szállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi.
Honnan érkeznek a termékek?
Minden termékünket Budapestről szállíttatjuk a GLS futárszolgálattal.
Tudom módosítani a szállítási címet?
Kérlek küldd el nekünk a rendeléskor leadott nevet, kapott rendelési azonosítót, majd az új szállítási címet és javítani fogjuk azt.
Ha már kaptál üzenetet a futárszolgálattól, akkor vedd fel velük a kapcsolatot: GLS Hungary - 06 1 / 802-0265
RENDELÉS
Hogyan fizethetek?
A fizetés történhet utánvéttel vagy bankkártyával SimplePay vagy Stripe rendszeren keresztül. Utánvétes opciónál a megrendelést a csomag átvételekor egyenlítheted ki a futárnál.
Mi a rendelési azonosítóm?
A megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ebben található meg a 10 jegyű, betűkből és/vagy számokból álló rendelésszám. Ez segít beazonosítani a rendelésedet, továbbá erre hivatkozva tudod módosítani vagy törölni azt.
Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?
Minden megrendelésről küldünk visszaigazoló e-mailt. ha nem találsz ilyen üzenetet, először ellenőrizd a spam, illetve a promóciók mappát is. Előfordulhat az is, hogy hibás e-mail-címet adtál meg, vagy a tárhely telítettsége miatt nem érkezik meg az üzenet. Ilyen esetben küldd el a rendeléskor megadott nevet ügyfélszolgálatunknak az info@skydesign.hu címre, hogy vissza tudjuk keresni a megrendelést.
Hogyan tudom törölni a rendelést?
Írj egy levelet ügyfélszolgálatunknak az info@skydesign.hu címre, mely tartalmazza a megrendelési nevet, a rendelési azonosítót és egy rövid indoklást.
Mikor kapom meg a számlát?
A számlát a rendelés kézhezvételét követő 8 munkanapon belül küldjük el elektronikus formában a rendelésnél megadott e-mail-címre.
GARANCIA ÉS SÉRÜLÉS
Mi a teendő, ha hibás vagy hiányos csomagot kapok?
Abban az esetben, ha a megrendelésed hibásan vagy hiányosan érkezik, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot live chaten vagy emailben: info@skydesign.hu és készséggel állunk rendelkezésedre. Számodra alkalmas napon küldünk egy futárt, aki visszahozza nekünk a rendelésedet. Majd átvizsgáljuk és ha minden alkatrész, kiegészítő használatlan állapotban van, akkor elindítjuk az új termék kiküldését. Ezeknek a költségét cégünk 100%-ban átvállalja.
Hogyan küldhetem vissza a terméket? Hogyan működik a pénzvisszafizetési garancia?
Mi csakis elégedett és boldog vásárlókat szeretnénk, ezért kockázatmentesen rendelhetsz tőlünk! Miután a megrendelő a csomagot átvette, cégünk 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a vásárló tetszését vagy ha nincsen megelégedve vele. Kérjük, hogy jelezd az info@skydesign.hu címre a pontos hibát, két fényképpel és munkatársaink utánanéznek a rendszerünkben. Amennyiben 30 napon belül jelezted, hogy nem vagy elégedett a termékkel ügyfélszolgálatunk a számodra megfelelő napon küld egy futárt a csomagért. Kérjük, hogy zárt csomagolásban készítsd elő a terméket és annak minden tartozékát, mert így tudod átadni a futárnak. Fontos, hogy csak használatlan terméket tudunk visszavenni ezért kérünk, hogy azonnal jelezd nekünk, ha nem vagy elégedett a rendeléssel. Ügyfélszolgálati munkatársunk több képet is kérni fog a termékről, hogy megbizonyosodjon róla az újszerű állapotáról. Az általad visszaküldött csomag beérkezését követően átvizsgáljuk és amennyiben jogosnak találjuk a kérést, egy helyesbítő számlát állítunk ki, mellyel további teendőd nincsen. Ezt követően intézkedünk a pénz visszautalásával kapcsolatban. Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, hogy részünkre küldd el azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd. Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (SimplePay, Stripe), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 7 napon belül intézik a kollégák.
Milyen garancia érvényes?
A termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, melynek értelmében bármikor kicseréljük 1 éven belül, ha olyan problémák érvényesek, amelyek nem az ügyfél hibájából keletkeztek, hanem a termékéből. A rendelés átvételétől számítva 30 napot biztosítunk az elállásra és a termék árának visszatérítésére, 30 napon túl azonban nincs lehetőség. Ezzel kapcsolatos üzeneteket az support@skydesign.hu címre várjuk fényképpel igazolva a hibát.
Nem találtad meg a választ a kérdésedre? Semmi gond.
Küldj nekünk egy emailt és igyekszünk minél hamarabb segíteni neked. Ne felejtsd el a rendelési számodat is mellékelni (ha van).
Az alábbi email címen érsz el minket: info@skydesign.hu