Gyakran felmerülő kérdések

Portréképekkel kapcsolatos kérdések

1. Figyelj arra, hogy jól megvilágított környezetben fotózz. A fotó legalább 600x600 felbontású legyen (ezt feltöltéskor figyeljük)
2. Szemmagasságból készítsd a képet.
3. Válltól felfelé minden testrész jól látszódjon.
4. Filtereket kerüld, ez a munkánkat megnehezíti.

Kiskedvences portréképhez 10 gyöngyörű szín közül tudsz választani, de amennyiben másikra vágynál vagy a családi portréknál nem fehéret szeretnél, akkor írd le megjegyzésbe és mi megoldjuk.

Próbálunk több keretet és méretet is raktáron tartani, hogy minden igényt kielégítsünk. Jelenleg csak azok közül választhatsz, ami az oldalunkon elérhető.

Természetesen nem kötelező, de ezt kérlek jelezd a mezőben nekünk (pl. "nem kérek")

Az elkészült portrékon kiskedvenced mögül eltűnik a háttér és átrajzoljuk a teste vonalait számítógépen. A végén egy illusztrált kép lesz.

Az összes képfájl típust elfogadjuk, beleértve a '.heic'-et is.

Ha rossz minőségű fotót töltöttél fel, akkor felvesszük veled a kapcsolatot. Vagy ha szeretnél előtte biztosra menni, akkor írj nekünk!

A teljes folyamat nekünk átlagban 3-4 órát vesz igénybe.

Természetesen, csak jelöld be nekünk rendelésnél az opciót és mi a csomagfeladás előtt 24 órával elküldjük neked az elkészült portrét email-ben.

Természeten, csak jelezd felénk!

Szállítás

9.990 Ft felett az összes termékünk szállítási költségét mi átvállaljuk és ingyenesen kiszállítjuk neked egész Magyarország területén.

A rendelés beérkezését követően 2-5 munkanapon belül már kézbe is foghatod csomagodat. Átlagosan 2 munkanapot vesz igénybe, de ez függ a beérkező rendelési mennyiség és a szezonális akcióktól is.

A szállítás időpontjáról a futárszolgálat (GLS Hungary) fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.

Sajnos jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk. A jövőben mindenképp tervezünk szélesebb körbe szállítani.

Természetesen tudsz utánvétellel is fizetni, ilyenkor az átvétel napján kell megfizetned a rendelésed végösszegét. A GLS futár készpénzt és bankkártyát is elfogad.

A gyors és biztonságos szállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi.

Minden termékünket Budapestről szállíttatjuk a GLS futárszolgálattal.

Kérlek küldd el nekünk a rendeléskor leadott nevet, kapott rendelési azonosítót, majd az új szállítási címet és javítani fogjuk azt.
Ha már kaptál üzenetet a futárszolgálattól, akkor vedd fel velük a kapcsolatot: GLS Hungary - 06 1 / 802-0265

Garancia és sérülés

Abban az esetben, ha a megrendelésed hibásan vagy hiányosan érkezik, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot live chaten vagy emailben: support@skydesign.hu és készséggel állunk rendelkezésedre. Számodra alkalmas napon küldünk egy futárt, aki visszahozza nekünk a rendelésedet. Majd átvizsgáljuk és ha minden alkatrész, kiegészítő használatlan állapotban van, akkor elindítjuk az új termék kiküldését. Ezeknek a költségét cégünk 100%-ban átvállalja.

Mi csakis elégedett és boldog vásárlókat szeretnénk, ezért kockázatmentesen rendelhetsz tőlünk! Miután a megrendelő a csomagot átvette, cégünk 30 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a vásárló tetszését vagy ha nincsen megelégedve vele. Kérjük, hogy jelezd az support@skydesign.hu címre a pontos hibát, két fényképpel és munkatársaink utánanéznek a rendszerünkben. Amennyiben 30 napon belül jelezted, hogy nem vagy elégedett a tokkal ügyfélszolgálatunk a számodra megfelelő napon küld egy futárt a csomagért. Kérjük, hogy zárt csomagolásban készítsd elő a terméket és annak minden tartozékát, mert így tudod átadni a futárnak. Fontos, hogy csak használatlan terméket tudunk visszavenni ezért kérünk, hogy azonnal jelezd nekünk, ha nem vagy elégedett a rendeléssel. Ügyfélszolgálati munkatársunk több képet is kérni fog a termékről, hogy megbizonyosodjon róla az újszerű állapotáról. Az általad visszaküldött csomag beérkezését követően átvizsgáljuk és amennyiben jogosnak találjuk a kérést, egy helyesbítő számlát állítunk ki, mellyel további teendőd nincsen. Ezt követően intézkedünk a pénz visszautalásával kapcsolatban. Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, hogy részünkre küldd el azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd. Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (SimplePay), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 7 napon belül intézik a kollégák.

A termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, melynek értelmében bármikor kicseréljük 1 éven belül, ha olyan problémák érvényesek, amelyek nem az ügyfél hibájából keletkeztek, hanem a termékéből. A rendelés átvételétől számítva 30 napot biztosítunk az elállásra és a termék árának visszatérítésére, 30 napon túl azonban nincs lehetőség. Ezzel kapcsolatos üzeneteket az support@skydesign.hu címre várjuk fényképpel igazolva a hibát.

Egyéb

Jelenleg is keresünk promotereket, amennyiben szeretnél velünk közösen dolgozni, akkor az alábbi email címen elérsz minket: bakanyimarton@skydesign.hu

Köszönjük, hogy szeretnél velünk dolgozni, de jelenleg nem keresünk munkatársakat. Nézz vissza nemsokára, ez nagy eséllyel változni fog!